Българският винен сектор създава маркетингов борд

Българският винен сектор създава маркетингов борд

Българската асоциация на производителите и износителите на вино е инициатор за създаването на Български винен маркетингов борд. Според сектора такова звено е силно необходимо предвид нуждата от съвременно позициониране на българското вино на външните и вътрешния пазар. Това стана ясно по време на национална конференция на българските винопроизводители на тема „Успехът на българското вино на световните пазари и у нас – мисия възможна“.

Основната цел на Българския винен борд е да бъдат обединени усилията и да се предприемат мерки за подобряване на имиджа на българското вино и увеличаване на неговата добавена стойност, което да доведе до нарастване на пазарния дял на българските качествени вина. В конференцията взеха участие повече от 60% от българските изби, които по тяхна преценка произвеждат около 90% от виното в страната ни. Тяхната амбиция е чрез борда да бъде създаден и наложен на ключовите пазари и у нас бранд Wines of Bulgaria. Лансирана беше и идеята бордът да осъществява и контрол на качеството на произвежданото от неговите членове вино.

Д-р Лозана Василева, заместник-министър на земеделието, храните и горите изрази подкрепа за усилията на бранша за създаване и следване на печеливша маркетингова стратегия. Г-н Красимир Коев, изпълнителен директор на ИАЛВ приветства създаването на Български винен борд и популяризирането на качественото вино, което е една от визитните картички на България. „Произвеждащите вино 266 изби в страната ни имат нужда от такава структура, но и от последователност в действията на сектора“ добави той, предават от ОДЗ „Кюстендил“./agrozona.bg

 
Прибави коментар
   
Име * :
Град :
Коментар * :
 
Прибави
 
 

WebDesignBG