ЕК отвори две покани за проектни предложения за реклама

ЕК отвори две покани за проектни предложения за реклама

За да подкрепи селскостопанския и хранително-вкусовия сектор при възстановяването на кризата COVID-19, Европейската комисия отвори две покани за подаване на предложения за програми за реклама. Тези инициативи допълват извънредните специфични пазарни мерки, приети наскоро от Европейската комисия, съобщават от институцията.

Секторите, отговарящи на условията за подкрепа за реклама са плодове и зеленчуци, вино, живи растения, мляко и млечни продукти и картофи. Средствата за тях са в размер на 10 милиона евро – 5 милиона евро за съвместни програми и 5 милиона евро за обикновени програми. Тези разговори са насочени към секторите, които са най-засегнати от кризата. Програмите целят да подпомогнат секторите, които са най-значително засегнати от кризата с коронавируса. Те трябва да бъдат приложени в ЕСили в трета страна с продължителност 1 година.

Двете покани ще бъдат отворени до 27 август 2020 г. Едната е посветена на „опростени“ програми, които могат да бъдат изпращани от една или повече организации от една и съща страна на ЕС. Другата покана е за „сложни“ програми, които могат да бъдат представени от поне две национални организации от поне две държави-членки или от една или повече европейски организации./agrozona.bg

 
Прибави коментар
   
Име * :
Град :
Коментар * :
 
Прибави
 
 

WebDesignBG