ТЪРСИ

Услуга, която чакахме отдавна: експресен банков кредит изцяло онлайн – това вече е възможно, благодарение на Кредипорт

Услуга, която чакахме отдавна: експресен банков кредит изцяло онлайн – това вече е възможно, благодарение на Кредипорт
- Г-жо Петрова, как възникна идеята за създаването на CREDiPORT и какви цели си поставяте?
- Ние сме екип от експерти с дългогодишен опит и реализация във финансовата сфера. Обединили сме наученото в първия за България портал за кредити, застраховки и пенсионно осигуряване - crediport.bg. Основната ни цел е една платформа да предостави удобство, достъпност и справедлив независим избор за потребителите на финансови услуги. За да я постигнем, използваме възможностите, които предлага интернет, както и иновативни технологични решения за електронна администрация, определяне на рискови профили и дистанционно обслужване на клиенти. Регистриран посредник сме в КФН и БНБ.
 
- С какви предимства се отличава CREDiPORT и каква е добавената стойност за потребителите?
- Когато говорим за добавена стойност е важно да уточним, че CREDiPORT като място, на което се събират клиенти с финансови институции, генерира такава и в двете посоки – към ползвателите на финансови продукти и към самите доставчици на тези продукти. Обикновено винаги се мисли за обслужването и доставянето на стойност за потребителите, но за нас партньорите са също толкова важен приоритет и ние постоянно работим за създаването на ефективни сътрудничества. Към настоящия момент партнираме с дванадесет застрахователя, десет кредитиращи институции и най-големия пенсионен фонд в България. На партньорите предлагаме не само поток от клиенти, но и автоматизирани процеси на комуникация и електронна администрация на документи. Обратната връзка, която получаваме, показва, че електронно подписаните документи, които изпращаме, значително съкращават времето и улесняват тяхната работа. За кредиторите добавяме и скоринг на кредитоискателите, с което допълнително спестяваме голяма част от предварителната обработка на исканията за кредитиране.
Що се отнася до добавената стойност за нашите клиенти – да, наистина това е свободата на ползване на финансови услуги чрез възможно най-пълен онлайн процес. За пример ще дам застраховка на имущество, която се сключва единствено и само на платформата до получаване на подписаната полица по имейл. С едно изречение – CREDiPORT улеснява финансовия живот на ползвателите чрез интегрирана услуга за спестяване на ресурси. Клиентите на сайта могат да проверят анонимно и безплатно кредитната си оценка; да заявят потребителски, жилищен и бизнес кредит; да закупят застраховки и да използват дистанционно обслужване по въпроси, свързани с пенсионното осигуряване.
 
- Кои са проблемите, които срещате и как ги преодолявате?
- Може би най-голямото предизвикателство за нас е нарастващото количество заявки за кредитиране, които получаваме. Естествено, това ни радва, но от друга страна сме поставени пред дилемата за баланса между интересите на клиентите от гл. т. на възможността за избор и отчитането на изискванията на нашите партньори. Натрупахме голяма база от клиенти и наша непосредствена задача е да я сегментираме детайлно, за да успеем да свържем по-прецизно кредитиращите институции с подходящите кандидати.
 
- Тази седмица представихте нова услуга – експресен банков кредит онлайн. С какво е по-различна от останалите онлайн кредити?
- Често думата „онлайн“ в словосъчетанието „онлайн банков кредит“ означава, че част от процеса по кандидатстване и отпускане на кредит се случва през интернет. В общия случай, когато решим, че искаме онлайн финансиране от банка, се стига до офис, служител, куриер, хартия, химикалка. Както казах, нашият стремеж е да предоставяме електронни услуги от А до Я и в тази връзка дадохме възможност на клиента в процеса на заявяване на кредит да получи безплатен квалифициран електронен подпис, който да му служи при подписване на нужните документи. Това ни позволява веднага да изпратим запитването за кредит до интегрираните финансиращи институции и сделката да бъде сключена неприсъствено в рамките на няколко часа. Радваме се, че високотехнологична банка като Българо-американска кредитна банка, е първият ни партньор по тази бизнес линия.
 
- Получихте ли първите обратни връзки от клиенти? Какво споделят те?
- Първите ни клиенти са заети хора и споделят задоволство от възможността да изтеглят кредит без да посещават банков офис в удобно за тях време от удобно място. Сто процента заявяват, че биха препоръчали услугата на близки и познати. Вярваме, че динамиката на ежедневието, финтех решенията и възможността за агрегиране на множество услуги на едно място ще наложат отдалечения тип обслужване с добавено качество, и бързаме да сме в крак с времето./agtualno.com

 
 
Прибави коментар
   
Име * : 
Град :
Коментар * : 
 
Прибави
 
 

WebDesignBG